What would Walter White do? Because you shoud probably do the opposite

Datum:2013-10-19   Tid:11:40:35
Kind of my life now. 
Nöter Breaking Bad, förstår inte hur jag har kunnat missa den serien så länge, seriöst det bästa jag har sett på ett bra tag! Och att Aaron Paul ser ut som han gör skadar ju inte precis. Seriöst har du inte redan sett den så borde du verkligen börja! 
Annars så är det skola. Sofia kommer om en vecka, vilket är alldeles snart och det är inte bra för innan hon kommer ska jag hinna skriva klart en veme, skriva ett psykologi prov, skriva en engelska uppsats, göra ett samhällsprov, skriva högskoleprovet. Så den här veckan får gärna gå långsamt för ärligt talat så vet jag inte hur jag ska hinna med allt det här! Sen så måste jag fortfarande fixa ett pass, och så ska jag hinna jobba också. 
Men sen är det lov! Får väl tacka gudarna för det! Så nu ska jag sluta klaga och fortsätta skriva min VeMe! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback