My wish

Datum:2013-09-17   Tid:21:11:51
(22) Tumblr
Just nu är det förbenat mycket som ska/bör/håller på att göras. Så jag tänker bara ta mig själv i kragen och göra det! För tillfället är det VeMe på G. Samtidigt som redovisning i Filosofi, på början av VeMe i Svenska, prov i Religion, prov i Internationella Relationer. Plus att jag måste börja förbereda för utbytet i November, ett par uppgifter som måste fixas till det, plus ett pass så klart så jag tar mig utanför landet. Sedan gäller det att inte glömma USB minnet i skolan, hämta USB minnet i skolan. Samt så jobbar jag i morgon, fredag och söndag. Ganska mycket på G alltså just nu. Men men, nästa helg åker jag till Stockholm med mamma, på lovet far jag förhoppningsvis till Sofia, och sen blir det Italien i November och sen så är det jul så det är bara att le och vinka! 
För övrigt så har jag hittat tillbaka till Rascal Flatts som jag tappat där någonstans kring vägen, jag påbörjade just min fjärde te kopp sedan jag kom hem från skolan, och har bara två sidor kvar att skriva på mitt arbete om KKK så, sakta men säkert tar jag mej framåt! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback