25 facts about me

Datum:2013-09-07   Tid:22:03:14
  1. Jag har bara blött näsblod tre gånger i hela mitt liv.
  2. Jag hatar lukten av rödvinssås. 
  3. Jag tycker praktiskt taget bara om hushållsost för den smakar ingenting.
  4. Mitt favorit nummer är 7.
  5. Jag älskar herrparfymer.
  6. Om du ser någon Harry Potter film med mej, kan jag lova att jag lär sitta och berätta värdelösa faktan om allting som har något med Harry Potter att göra!
  7. Jag är lite ledsen att jag bor i Sverige för jag vill verkligen ge mina framtida barn engelska namn.
  8. Jag skulle kunna leva utan godis men inte utan chips. 
  9. Det bästa jag kan äta, bortsett från chips är grillade majskolvar, marinerade i allround marinad och grillkrydda. Med beasås på. 
  10. Jag är stammis på Hemmakväll och killen som jobbar där sa att jag är anledningen till att dem går runt. Hoppas verkligen inte att det är sant...
  11. Jag önskar att jag vore engelsktalande som modersmål, för jag skulle verkligen vilja vara en YouTubare.
  12. Min mamma är jätteduktig på att laga mat och jag får inte använda spisen om ingen är hemma. 
  13. Jag har inte gått en dag utan att använda nässpray sedan Juni 2012. Det är inte bra! 
  14. Jag har aldrig varit riktigt full.
  15. Jag har Sirius Blacks trollstav. I Ollivander förpackning. 
  16. Den absolut bästa filmen jag vet är Wimbledon.
  17. Då jag pratar med mej själv pratar jag alltid på engelska.
  18. Jag sover med fyra kuddar i sängen. 
  19. Jag vet vad det innebär att vara en potatis.
  20. Jag har sju kartonger med filmer och TV-serier, och alla är organiserade efter bokstavsordning så ingen annan än jag får röra dem! 
  21. Igelkottar är typ det sötaste jag vet. 
  22. Jag såg två säsonger Grey's anatomy på en vecka, en skolvecka dessutom. 
  23. Jag välte ner min kompis i rullstol i en decimeterdjup vatten-/ispöl i våras.... 
  24. Om jag tappar en flisa av mitt nagellack måste jag måla om hela nageln.
  25. Jag har för tillfället 18 förpackningar tuggummi i min väska... gillar variation.
Kommentarer
Postat av: Lite halft youtubare

Jag skulle kunna hjälpa dig om du så gärna vill bli Youtubare :)

2013-11-20 @ 00:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback