Säger trevligt att råkas, Kim är mitt namn

Datum:2012-08-05   Tid:13:30:59
Den där ska beställas pronto! Finns här
 
Det här verkar lovande va? En uppdatering per vecka är inte illa. Suck alltså jag vet inte var jag är påväg... Jobbar nu, halv nio till fyra för att kunna jobba in alla timmar som krävs för att jag ska åka till sthlm. Kommer dock knappt ha nå pengar med mej dit verkar det som för jag bara köper och köper grejor! 
Suck och stön...
Hm, jag ska ordna en massa saker, åka till mormor och morfar, fara en snabbis till pappa och hämta kläder. Annars så har jag faktiskt inte så  mycket att säga, jag är hos mamma och här fungerar datorn så nu ska jag nog få ihop några fler inlägg. Jag har faktiskt inget att skylla på så jag ska verkligen försöka! 
 
10 dagar kvar...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback