Skrivande vs Fotografisk bild

Datum:2012-08-28   Tid:14:46:26

Så roligt är mitt schema ._.
Fick inte mitt bild och form som jag ville ha, det suger minst sagt ja. Så nu idag har jag skrivande, och från och med nästa vecka har jag fotografisk bild om jag inte går och ändrar. Jag vet inte hur jag ska göra, tror att jag gör på foto iallafall, orkar inte vara så omständig att be om att få byta igen. Dessutom känns det lite roligt, även om det kanske inte är lika nödvändigt. Men men.
Just nu har jag skrivande. Vilket kan vara roligt då man får skriva roliga saker, men det är inte alltid det händer. Och fyra timmar i veckan känns mycket.
Lite roligt kan det väl vara med fotografisk bild då... om jag hittar till klassrummet. Har aldrig varit utanför Södergrändskorridoren typ! Känns dessutom lite konstigt att komma in efter två veckor men jag får hoppas att det går bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback