sthlm med Matilda

Datum:2012-08-31   Tid:18:35:52
Nog för att det var två veckor sen... men jag känner att bättre sent än aldrig! Hehe så här kommer lite bilder. Tyvärr så tog vi inte så mycket kort, och tyvärr har Matilda mycket av bilderna. Men ni får lite av vad jag hade på min kamera och min mobil!
Vi hade så sjukt roligt, och så sjukt ont i fötterna men det var det värt! Det där ska göras om!
 
 

På Kallax
 
Matilda fick sova på en madrass (faktum var att hon inte var så duktig på att pumpa den så hon fick sova på golvet!)
 
Anki som vi bodde hos (:
 

Vi var snygga som vanligt!
 

Matilda var lycklig då hon fick äta på Donken. En ostburgare utan ost!
 

Vi var in på caramella (: Stolta jag som hittade dit!
 
Jag försökte ta kort på dag 1's shopping men det blev inge bra.. så jag lägger upp det nu i efterhand!
 

Snyggingen dag 2!
 

Att fara till stockholm och inte besöka SF bokhandeln är ju uteslutet så dit gick vi dag 2. Då åkte vi till gamla stan, gick där ett tag.
 

Vi var in i ett jättecoolt Indiska. Supermysigt var det där!
 

Matilda utanför någon skola!
 

Det stod på listan att vi skulle ta kort med en vakt. Så vi tog kort med en vakt!
 

Da slott!
 

Efter att vi gått i gamla stan och bockat av "ta kort med en vakt" från listan så promenerade vi tillbaka till stan.
 
Att äta i kungsträdgården stod också med på listan, Matilda hade med sej pastasallad så jag tog Donken som var nära till hands!
 

Dag tre var vi på grönan! Det började dock med att vi klev av vid Odenplan, promenerade till Style by Tyra (stod på listan) sedan gick vi ner och...
 

.. tog kort vid svampen!
 
Jag fick massa skavsår av de där skorna, men märkte det inte förrän nästa dag! Praktiskt!
 

Matilda köpte en minimal väska på Style by Tyra och fick en påse stor som Texas!
 

Gröna Lund!
 

Åka frittfall skulle vi också, Matilda var väldigt nervös (;
 

Men vi gjorde det, det hade varit roligt att köpa en bild men vi orkade inte gå och bära på nå för vi hade låst in väskorna.
 
Sista dagen, då vi var i Nacka sa vi till och med då vi satt på bussen att vi skulle ta massa kort för att vi knappt tagit nå innan. Men icke det, inte ett enda kort tog vi då, dumma som vi var. Men men. Det var iallafall superroligt och bra väder trots små små regn skurar. Jag hoppas verkligen att vi kan åka nästa år också! Jag ska till Stockholm (dock utan Matilda :'( !!) i december. Då hela SA2A samt EK2A åker iväg. Det blir bara en kort sväng, men jag tror att jag ska stanna där några dagar extra och bo hos Sofia! Det kommer hur som helst bli superroligt!
 
Nu ska jag gå och hjälpa mamma. Victor fyller ju 20 idag och i morgon ska tydligen massa folk komma. Så  nu lagas det mat!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback