Svenska

Datum:2012-08-23   Tid:09:41:39
Image001345662331669tmb55k_large
Konsigt bildstorlek punkt se
 
Har egentligen svenska lektion nu men eftersom jag inte kommeråt internet what. so. ever hemifrån så måste jag ju passa på nu. Vi ska egentligen renskriva en krönika, men det lär väl gå någorlunda fort så en liten paus kan jag ta. Har inte speciellt mycket att säga. Har ju inte bloggat sedan i sthlm fyskäms, men vi hade iallafall hur kul som helst. Måste definitivt göras om. Åh vad vi har skrattat och shoppat och gått. Jiesses vad vi gick! Skolan är i fullgång nu. Vi har fått ett supertungt schema så det kommer nog inte bli något roligt åt. tre dagar i veckan går jag till 16.20. Fyra dagar börjar jag 8.10. Kommer bli sjukt jobbigt...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback