Bättre sent än aldrig...

Datum:2012-12-23   Tid:18:30:08
Tumblr_mexetnutz71ruga5ao1_500_large
Det här är verkligen inte min grej! Åh nej vad jag är dålig på det här med att blogga! Tur att det inte är så många som blir besvikna (; Jag hade bara tänkt passa på att säga God Jul, vi ser Sunes jul (big shoch there) och jag har just kokat knäck och ska nog se The Holiday senare ikväll, roffa ihop lite mer julkänsla (:
 
Idag har det lagats mat och städat hela dagen, jag har även varit förbi hos Matilda och bytt julklappar med henne (: Mysigt värre. I morgon blir det till att fira jul hemma hos oss, tillsammans med mormor, morfar, Tim, Jens, Ulf och Aldenora. Kusinerna är i Spanien de lyckoostarna. 
Så god jul på er alla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback