I know we're only half way there, but you can take me all the way

Datum:2012-07-17   Tid:22:33:17
Kofta HM / Tublinne Vero Moda / Byxor HM / Skor DinSko / Armband Glitter / Turkos ring HM + silverringar
 
Ja det där tog ju bara sisådär två timmar. 
Suck och stön vad min dator krånglat nu senaste tiden. Bara att ladda upp översta bilden var som att utkämpa hela andra världskriget all over again! Den skulle verkligen inte upp så det slutade med att jag nu fått ladda hem Google Chrome för att den skulle upp på bloggen! 
Jag skulle uppdatera igår men vi hade så mycket att göra (läs i låg i soffan och såg/citerade Footloose och käkade jordgubbar). Jag sov hos Matilda igår för hon ville inte vara ensam, så i morse då hon var på jobbet gjorde jag en Standar och satt och åt frukost i typ 45 minuter och läste tidningen samtidigt. Rätt skönt.. för nog börja gå dit och äta frukost ensam varje dag (: 
Idag så har jag hängt med Matilda på hennes jobb, stört henne, sen så var vi iväg till PHB och låg där ett tag och sen så låg vi och läste tidningar i hängmattan ett bra tag. Häärligt ja. Nu är jag smällmätt efter en enorm middag och ska försöka få nån ordning på lite saker och ting!
29 dagar kvar till Sthlm nu! 
 
Love Somebody - Maroon 5
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback