Norlie & KKV

Datum:2012-07-29   Tid:14:09:24
 
Okej, trots att det inte var speciellt varmt, och trots att det inte fanns något tält för folk som inte super sej fulla så var det ändå trevligt igår. Norlie & KKV var hur sjukt bra som helst, och KKV liksom, bara att se honom gjorde min dag!
Vi strosade runt, käkade sockervadd fyfasiken så fräna vi är, jag och Matilda var så coola att vi köpte matchande armband, jag köpte ett par solbrillor till, sen så käkade vi strips och träffade på massa folk. Sen var det Timbuktu, och även om han kanske inte är vår idol så var det iallafall varmt att stå bland allt folk (;
Kom hem strax innan två, eftersom de stänger två. Så nu.. nu ska jag dra och handla så fort pappa kommer hem, sen så ska jag nog ta det lugnt resten av dagen.
Jag börjar jobba i morgon men det känns helt okej. Är ju på Hortlaxgården i år igen så det är skönt. Nåja, nu ska jag återgå till mitt göra-ingenting-läge.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback