Sommar men inte mycket till sommar...

Datum:2012-07-14   Tid:22:06:44
Jag sitter hemma och lyssnar på Bilar på ljudbok, Charlie ska sova men vägrar, så nu lyssnar vi som sagt på Bilar som ljudbok. Skoj... (; Har varit på stan idag med Matilda, hittade en massa saker, men jag försöker spara lite till Stockholm. Dock är jag jättesugen på ett par grejor.... Matilda däremot köpte ett högtalar system typ, istället för en docka. Hahah, dock sen då vi skulle hem så fick hon inte på kartongen på sin moppe, den var för trång därfram så det sluta med att hon tog min moppe hem till hortlax och jag tog hennes. Så nu ska hon komma och hämta sin (:
Här om dagen var vi nere vid volleybollplanerna och käkade chips, jag, Sofia, Victoria, Erika, Linda, Elin Lindberg och Matilda! Vi spelade volleyboll och kubb och ja, hade väldigt trevligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback