Da List

Datum:2012-06-27   Tid:13:33:02
Da list är här!
Nu kommer Sofia hit om nio dagar och jag längtar så mycket! Nu hoppas jag bara att vi får strååålande väder och att jag har nå pengar kvar då hon kommer för jag har shoppat för säkert 2000 nu på tre dagar. Tre toppar, en klänning, en väska, skor, halsringar, en jacka och Gud vet vad. Jag måste verkligen skärpa mej nu!
 
Just nu är jag kind off barnvakt, nöter Maroon 5 och har en tusen saker jag måste göra, men ändå sitter jag och ids inte ens äta upp maten!
Ska ta mej i kragen och orka göra något, men det går segt just nu. Högst upp på listan står Dammsuga husvagnen och lägga tillbaka alla dynor... jobbigt värre huh?
Nu beordrar jag er alla att lyssna på The man who never lied!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback