Ny kjol

Datum:2012-06-13   Tid:23:51:38

Kjol från Gina, linne HM, jacka HM, converse

Ställde klockan i morse!
Fattar ni? Ställde klockan på kvart över åtta för att jag skulle hinna upp och se niorna ta examen. Och eftersom jag är en ganska (väldigt, oerhört, fruktansvärt, förbannat...) kvällstrött människa så sitter jag här och skriver som en zombie för att ha något att lägga ut (:
Efter att ha sett niorna sjunga och spela så gick vi en promenad och blev rätt så uppäten av mygg, sedan solade vi och fikade, drog in till stan och böt min klänning, åkte hem och åt. Sedan körde vi till svensbyn för att se Victors fotbollsmatch, blev ännu mer uppäten, åkte hem och kurade ihop oss i soffan med te och smörgåsar till 17 again, den har vi inte sett många gånger nej...
Nu blir det nog sängen för min del, ska se om jag orkar läsa något.
Godnatt (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback