Sectumsempra

Datum:2012-06-11   Tid:20:18:25



Det vart stan idag för min och Matildas del.
Jag hittade så mycket snyggt som jag vill ha, bland annat ett par assnygga brallor inne på Vila samt en top men ack så fattig man kan vara. Fick lov att omprioritera, men jag ska se om jag inte kan jobba ihop till lite pengar så jag kan köpa dem för attans så snygga de var!
Tillslut köpte jag ett linne, en klänning och en keps. Måste dock in i morgon och byta storlek på klänningen. Så surt att den sitter så bra upptill men är lite väl kort där nere! Så det blir att köra in till stan i morgon igen. Matilda får ta och följa med!
Nu är jag direkt utkommen ur duschen och ska nog lägga mej och se lite Grey's Anatomy. Min nya drog. Jag har sträck sett de tre första säsongerna och måste snart köpa en ny! Åter igen, ack så fattig man kan vara. Dessutom fyller Linda år, samt mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback