That's sexier than socks on a rooster!

Datum:2012-06-20   Tid:22:11:38
Vackra Julianne Hough
 
Idag fyller min mamma 44, så grattis till dej mamsen (:
Har inte gjort så mycket idag, städat och läst, sedan åkte jag hem till mamma och åt fika med henne och nu har jag blivit kvar här, ska åka in i morgon till mamma och äta lunch med henne på stan!
Annars händer inte så jättemycket. Inte mycket alls. Jag har lyckats charma till mej väldigt många timmar nu så jag kommer ha rätt så bra med pengar med mej till stockholm i höst (:
Får se hur jag gör med midsommar dock, om det blir att fullfölja min tradition att tillbringa det med Matilda (:

Måste bara få nämna igen hur sjukt mycket jag saknar och längtar efter Sofia Andersson! Herregud har inte sett männskan sen påskas! Kom hit nu Igelkotte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback