Jag har inte glömt

Datum:2013-06-01   Tid:00:05:29

Jag har inte glömt bort bloggen, det har bara varit mycket sista tiden. Jobbat och pluggat och dött av värmeslag. Men vi ska absolut inte klaga! Tvärt om! Nu tar vi vara på det här fantastiska (för att underdriva alltså) vädret och njuter av att bränna huden rödflammig!
Jag borde verkligen sova just nu, ska upp och jobba imorgon klockan 07.30, så jag borde försöka vara lite pigg iallafall!

Jag vill även tillägga att jag ikväll slagit ihjäl två spindlar stora som femkronor så regnar det i morgon tar jag på mej skulden!

By the way så letar jag efter ett font som liknar det på bilden, så om ni vet något liknande så hojta. Känns som om jag laddat hem en triljard, men inget är nog perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback