Sista enstaka dagarna....

Datum:2013-06-03   Tid:09:58:48
Två lektioner kvar. På hela jävla skolåret. Jag har tyska efter lunch, och imorgon jobbar jag och hinner bara med på Geografin. Så två lektioner kvar på hela andra året och sen så är det sommarlov. Ni anar förmodligen hur härligt det känns!
Just nu har jag webbutveckling. Vilket är rätt så drygt men som tur är snart över. Och jag tror mej ha hittat ett font till min tatuering, det ska fixat till lite, ni ser att det inte är helt "flytande" eller hur man ska beskriva det, men det går ju lätt att fixa. Så ungefär den där storleken och texten ska jag satsa på, och sätta det ytter på högra underarmen. Så att A:et börjar vid handleden typ. Ser fram emot det hur mycket som helst! Super taggad. Sen finns det mycket mer jag vill skriva också, och tillexempel sätta Dödsrelksymbolen någonstans. Men det tar vi senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback