I wish you all the best The best I ever had

Datum:2013-05-26   Tid:20:03:17
Idag är det morsdag (big chocker there) och det har firats med grillning! Majs för kung och fosterland ser ni! Men fy tusan så gott det var och fy tusan så satans mätt man är! Jag hade ingen bild på min söta mamma så det fick bli på grillningen instead. 
Jag har skjutit på det in i det sista men nu sitter jag och knåpar på de två svenska inlämningarna som ska in på onsdag. En bokrecention och en analys på samhället i första boken på Torka aldrig tårar utan handskar serien. Jag önskar verkligen att jag bara kunde vifta med lillfingret och få det gjort men det har jag inte lärt mej ännu! Så det är bara att ta sej i kragen! 
7 skoldagar kvar. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback